Saltar rápido ao contido da páxina
Navegación principal
Contido principal
Barra lateral
Revistas de la Universidad de Granada
Toggle navigation
Atual
Arquivos
Notícias
Código ético
Indexaciones
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipa Editorial
Declaração Privacidade
Contacto
Registo
Acesso
English
Español (España)
Português (Portugal)
Página de Início
Arquivos
N.º 17 (2020)
N.º 17 (2020)
DEDiCA. Revista de Educação e Humanidades Nº 17
Publicado:
2020-01-20
Táboa de contidos
Inicio
Capa N.º 17
Fernando José Sadio-Ramos
María Angustias Ortiz-Molina
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.11789
Publicado:
Jan 6, 2020
páxinas
0-0
Sumário/ Sumario N.º 17
María Angustias Ortiz-Molina
Fernando José Sadio-Ramos
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.12212
Publicado:
Nov 20, 2020
páxinas
3-5
Contents N.º 17
María Angustias Ortiz-Molina
Fernando José Sadio-Ramos
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.12213
Publicado:
Nov 20, 2020
páxinas
7-8
DEDICA – Desenvolvimento da política editorial da revista
Fernando José Sadio-Ramos
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.16857
Publicado:
Nov 20, 2020
páxinas
9-10
Artículos
La formación auditiva y su aplicación en la improvisación sobre estructuras armónico-formales
José María Peñalver Vilar
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.8835
Publicado:
Jan 20, 2020
páxinas
11-39
O Parâmetro Movimento em Língua de Sinais Portuguesa
Isabel Sofia Calvário Correia
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.9354
Publicado:
Jan 27, 2020
páxinas
41-56
Participação no espaço público da escola como dimensão de justiça educativa - Projeto duma escola democrática?
Aline Bernardes Seiça
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.9400
Publicado:
Jan 27, 2020
páxinas
57-74
Aprendizaje Servicio como método de enseñanza para la formación ciudadana y profesional responsable. Una propuesta de Responsabilidad Social Universitaria en la UNICACH.
José Rodolfo Calvo Fonseca
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.9883
Publicado:
Feb 26, 2020
páxinas
75-94
Música andalusí y árabe: propuesta para su impartición en Bachillerato
Amaya Epelde Larrañaga
Verónica Bravo Yebra
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.11323
Publicado:
Feb 29, 2020
páxinas
95-113
Performatividade, assujeitamento e silenciamento do “eu gay”: reflexões entre docência e diversidade sexual
Jaílson Bonatti
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.11355
Publicado:
Apr 16, 2020
páxinas
115-132
Enigmas a la carta: un recurso lúdico para el aula de Biología y Geología en la etapa de la Educación Secundaria Obligatoria
Ana María Pino Rodríguez
Paula Millán Fernández
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.11440
Publicado:
Apr 20, 2020
páxinas
133-148
Las actitudes de los adultos hacia los menores refugiados: el caso de Grecia, España y Puerto Rico
Georgia Angelidou
Pierette Bartolomei-Torres
Eva María Aguaded-Ramírez
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.10221
Publicado:
Apr 27, 2020
páxinas
149-171
Fluência de leitura na transição do 3.º para o 4.º ano
Maria Helena Santos Ramos
Pedro Balaus Custódio
Maria João Marçalo
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.11352
Publicado:
Jun 9, 2020
páxinas
173-188
O poder da observação. Potencialidades quase esquecidas do Modelo Cognitivo-social de Aprendizagem
José Pedro Cerdeira
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.11500
Publicado:
Jun 9, 2020
páxinas
189-212
Percepción y atención visual: parámetros necesarios para la competencia en audiodescripción (AD)
Marisa Helena Degasperi
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.11635
Publicado:
Jun 10, 2020
páxinas
213-230
Formación para la equidad de género: una experiencia mediante coreografías en el Grado de Educación Infantil
María del Mar Bernabé Villodre
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.7909
Publicado:
Nov 18, 2020
páxinas
231-254
Relación entre la dimensión motivacional y la conducta social en estudiantes de entre 12 y 16 años
Laura Abellán Roselló
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.13567
Publicado:
Nov 18, 2020
páxinas
255-272
(En)Cerrar el círculo de la marginación: control actuarial y cárcel en Los Asperones
Florencio Cabello Fernández-Delgado
María Teresa Rascón Gómez
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.12218
Publicado:
Nov 18, 2020
páxinas
273-293
Visual thinking en personas con Síndrome de Asperger. Un caso de estudio
Blas González Alba
Pablo Cortés González
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.13892
Publicado:
Nov 18, 2020
páxinas
295-312
Patrimonio negroafricano; una propuesta didáctica sobre máscaras para Educación Visual y Plástica
Alfonso Revilla Carrasco
Pilar Olivares Gázquez
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.15175
Publicado:
Nov 20, 2020
páxinas
313-335
La ilustración como recurso didáctico
María Aguado Molina
Maria Villalba Salvador
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.15158
Publicado:
Nov 20, 2020
páxinas
337-359
La evaluación competencial en el Proyecto Artístico. Un estudio de caso en secundaria
Nora Ramos Vallecillo
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.15625
Publicado:
Nov 20, 2020
páxinas
361-376
Caso práctico para educar en el pensamiento crítico: el programa de radio “Debates from the observatory” de la Universidad Europea
Antonio Jesús Pinto Tortosa
Gerardo Vilches Fuentes
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.15425
Publicado:
Nov 20, 2020
páxinas
377-393
Educação Profissional integrada ao Ensino Médio: diferentes realidades sobre complementariedade dos currículos
Lucas Melgaço da Silva
Maria Isabel Filgueiras Lima Ciasca
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.15868
Publicado:
Nov 20, 2020
páxinas
395-416
Recensiones
Recensión de Balsemão-Pires, Edmundo, Esquemas culturais. Uma abordagem conceptual da cultura
Juan Ramón Liébana Ortiz
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.15948
Publicado:
Nov 20, 2020
páxinas
417-424
Recensão de Ferreira, Marco, Guia para uma pedagogia diferenciada em contexto de sala de aula. Teoria, Práticas e Desafios
Hélia Augusta Bracons
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.15398
Publicado:
Nov 20, 2020
páxinas
425-428
Informaciones
Publicar na DEDiCA. Informações
Fernando José Sadio-Ramos
María Angustias Ortiz-Molina
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.16871
Publicado:
Nov 21, 2020
páxinas
429-437
Estatuto editorial da revista
Fernando José Sadio-Ramos
María Angustias Ortiz-Molina
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.16872
Publicado:
Nov 21, 2020
páxinas
439-440
Estatuto Editorial de la Revista
Fernando José Sadio-Ramos
María Angustias Ortiz-Molina
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.16873
Publicado:
Nov 21, 2020
páxinas
441-442
Editorial Status of the Journal
Fernando José Sadio-Ramos
María Angustias Ortiz-Molina
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.16874
Publicado:
Nov 21, 2020
páxinas
443-444
Ficha técnica
Fernando José Sadio-Ramos
María Angustias Ortiz-Molina
DOI:
https://doi.org/10.30827/dreh.v0i17.16875
Publicado:
Nov 21, 2020
páxinas
445-452