Quick jump to page content
Main Navigation
Main Content
Sidebar
Revistas de la Universidad de Granada
Toggle navigation
Current
Archives
Announcements
Call for Paper
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Revisores/as externos
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Deutsch
English
Español (España)
Français (Canada)
Português (Portugal)
Home
Archives
Vol. 27 No. 3 (2023): Miscelánea
Vol. 27 No. 3 (2023): Miscelánea
Miscelánea
Published:
2023-11-05
Table of contents
Contribution
Pre-service teachers and community of learning to promote ABP
Ana M. Abril
Matilde Peinado
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.21339
Published:
Nov 5, 2023
Pages
1-20
Validation of the integral System of Task Analysis for Physical Education
Sebastián Feu
Juan de la Cruz Hernández Saavedra
Sergio J. Ibáñez
Antonio Antúnez
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.21335
Published:
Nov 5, 2023
Pages
21-43
Curricular innovation as a strategy for improvement in educational careers
Kennya Verónica Guzmán Huayamave
Margarita León
Mónica
Ifrain
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.23498
Published:
Nov 5, 2023
Pages
45-61
Formación de la identidad docente durante la pandemia. Evaluación de una experiencia
María del Mar Felices de la Fuente
Manuel José López Martínez
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.21270
Published:
Nov 5, 2023
Pages
63-85
Reflexión, implicación y sentido del aprendizaje: perspectiva del alumnado de formación de profesorado
María José Rochera Villach
Judith Oller
Anna Engel
Marta Gracia
Rosa Colomina
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.23489
Published:
Nov 5, 2023
Pages
87-105
Burnout en docentes. Meta-análisis a partir del Maslach Burnout Inventory
Edgar Fabián Torres Hernández
Jesús Guadalupe Lozano-Suárez
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.28052
Published:
Nov 5, 2023
Pages
107-129
Propiedades psicométricas del Cuestionario sobre Autorregulación del Proceso de Aprendizaje (CAPA) en estudiantes universitarios de Grado
Pedro Ricardo Álvarez-Pérez
David López-Aguilar
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.27862
Published:
Nov 5, 2023
Pages
131-152
Prácticas de liderazgo distribuido en centros secundarios de Formación Profesional en Chile. Un estudio de caso
Luis Ahumada
Belén Zamora
Paula Ascorra
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.27995
Published:
Nov 5, 2023
Pages
153-174
Students´ factors that predict mathematical performance in primary education in USA
Pablo Javier Ortega-Rodríguez
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.27869
Published:
Nov 5, 2023
Pages
175-196
Teaching difficulties. An analysis of the perceptions of Master's Degree Teacher Education students.
José Roberto Sanz Ponce
Juan Antonio Giménez Beut
Pau García Grau
Elena López Luján
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.28005
Published:
Nov 5, 2023
Pages
197-218
Teacher education during Covid.19 pandemic. A literature review
Juanita Rodríguez Pech
Helbert Alfonso Estrella Ceme
Eddy Paloma Arceo Arceo
Marisa del Socorro Zaldívar Acosta
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.27886
Published:
Nov 5, 2023
Pages
219-241
Awareness and Knowledge of the Sustainable Development Goals in Teacher Training
Marta Gómez-Gómez
Desiré García-Lázaro
DOI:
https://doi.org/10.30827/profesorado.v27i3.27948
Published:
Nov 5, 2023
Pages
243-264