Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Code of Ethics
    • Reviewers
    • Gender Equality Policy
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Indexación
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 18 No. 2 (2024): (January, 2024)

Vol. 18 No. 2 (2024): (January, 2024)

					View Vol. 18 No. 2 (2024): (January, 2024)
Published: 2024-01-16

Articles

  • The development of prospective teachers’ didactical knowledge: lesson study as a formative process into initial teacher education

    Micaela Martins, João Pedro da Ponte, Joana Mata-Pereira
    105-130
    • PDF (Português (Portugal))
  • Students’ reasoning in comparison, ordering and representation of fractions and decimal numbers tasks

    Juan Manuel González-Forte, Ceneida Fernández
    131-160
    • PDF (Español (España))
  • f(n)=3n: Representations, strategies and structures by first grade students

    Sandra Fuentes Mardones, María C. Cañadas Santiago
    161-188
    • PDF (Español (España))
  • Modes of algebraic thinking in Early Childhood Education: effects of a teaching itinerary of repetition patterns

    Yeni Acosta, Ángel Alsina
    189-222
    • PDF (Español (España))

ISSN-e: 1887-3989
DOI: 10.30827/pna

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Call for Papers
  |  Code of Ethics
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

 

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers
More read
  • Los procesos matemáticos en educación infantil: una aproximación desde los libros de texto de Chile y España
    1175
  • La competencia matemática en PISA

    840
  • Incorporación del álgebra temprana en Educación Infantil: un análisis desde los libros de texto
    741
  • Descubriendo la medida en un contexto de interacción, negociación y diálogo: un estudio de caso en Educación Infantil
    673
  • Causas de los errores en la resolución de ecucaciones lineales con una incógnita
    580
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

   

PNA. Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática

Contacta con nosotros: pna@ugr.es

Declaración de privacidad | Aviso legal | Licencia CC BY-NC-ND 4.0  | Aspectos éticos |  Contacto

© 2024 Universidad de Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.