Saltar rápido ao contido da páxina
Navegación principal
Contido principal
Barra lateral
Revistas de la Universidad de Granada
Toggle navigation
Atual
Arquivos
Submissões
Número Temático Call for Papers
Sobre
Sobre a Revista
Indexación
Equipa Editorial
Declaração Privacidade
Contacto
Registo
Acesso
English
Español (España)
Português (Portugal)
Página de Início
Arquivos
Vol. 16 N.º 4 (2022): (Julio, 2022)
Vol. 16 N.º 4 (2022): (Julio, 2022)
(Julio, 2022)
Publicado:
2022-07-10
Táboa de contidos
Artículos
Instrumentalización de problemas escolares de los profesores de matemática en servicio
María Paz Gazzola
María Rita Otero
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v16i4.22040
Publicado:
Jun 17, 2022
páxinas
281-307
Pre-service teachers’ challenges in implementing mathematical modelling: Insights into reality
Carolina Guerrero Ortiz
Rita Borromeo Ferri
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v16i4.21329
Publicado:
Jun 23, 2022
páxinas
309-341
Pauta para evaluar la dimensión práctica de la capacidad de enseñanza de la matemática en maestras de infantil en formación
Raimundo Olfos Ayarza
Tatiana Goldrine Godoy
Sergio Morales Candia
Soledad Estrella
Grace Morales Ibarra
Amey Pinto Wong
Pamela Reyes Santander
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v16i4.22125
Publicado:
Jul 7, 2022
páxinas
343-364
Exploring Relationships Between Students’ Individual Ways of Reasoning and Normative Ways of Reasoning
John Gruver
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v16i4.22454
Publicado:
Jul 8, 2022
páxinas
365-382