Quick jump to page content
Main Navigation
Main Content
Sidebar
Revistas de la Universidad de Granada
Toggle navigation
Current
Archives
Submissions
Special Issue Call for Papers
About
About the Journal
Indexación
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Register
Login
English
Español (España)
Português (Portugal)
Home
Archives
Vol. 15 No. 3: (Julio, 2021)
Vol. 15 No. 3: (Julio, 2021)
(Julio, 2021)
Editores: Juan F. Ruiz Hidalgo y Antonio J. Moreno Verdejo
Published:
2021-07-18
Table of contents
Articles
Nivel de lectura gráfica de futuros profesores de educación primaria como componente de la cultura estadística
José Miguel Contreras García
Elena MolinaPortillo
Javier Contreras García
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i3.15271
Published:
May 24, 2021
Pages
137-158
La Situación Argumentativa: un modelo para analizar la argumentación en educación matemática infantil
Claudia Elizabeth Cornejo-Morales
Manuel Goizueta
Ángel Alsina
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i3.16048
Published:
Jun 8, 2021
Pages
159-185
Mathematical Specialized Knowledge of a Mathematics Teacher Educator for Teaching Divisibility
Marieli Vanessa Rediske de Almeida
Miguel Ribeiro
Dario Fiorentini
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i3.15778
Published:
Jul 18, 2021
Pages
187-210
The Process of Generalizing and Generality in Action. A Case Study.
Cristina Ayala-Altamirano
Marta Molina
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i3.18109
Published:
Jul 16, 2021
Pages
211-241