Vol. 15 No. 3: (Julio, 2021)

(Julio, 2021)

Editores: Juan F. Ruiz Hidalgo y Antonio J. Moreno Verdejo

Published: 2021-07-18

Table of contents

Nivel de lectura gráfica de futuros profesores de educación primaria como componente de la cultura estadística

  • José Miguel Contreras García
  • Elena MolinaPortillo
  • Javier Contreras García
Published: May 24, 2021
Pages 137-158

La Situación Argumentativa: un modelo para analizar la argumentación en educación matemática infantil

  • Claudia Elizabeth Cornejo-Morales
  • Manuel Goizueta
  • Ángel Alsina
Published: Jun 8, 2021
Pages 159-185

Mathematical Specialized Knowledge of a Mathematics Teacher Educator for Teaching Divisibility

  • Marieli Vanessa Rediske de Almeida
  • Miguel Ribeiro
  • Dario Fiorentini
Published: Jul 18, 2021
Pages 187-210

The Process of Generalizing and Generality in Action. A Case Study.

  • Cristina Ayala-Altamirano
  • Marta Molina
Published: Jul 16, 2021
Pages 211-241