Saltar rápido ao contido da páxina
Navegación principal
Contido principal
Barra lateral
Revistas de la Universidad de Granada
Toggle navigation
Atual
Arquivos
Submissões
Número Temático Call for Papers
Sobre
Sobre a Revista
Indexación
Equipa Editorial
Declaração Privacidade
Contacto
Registo
Acesso
English
Español (España)
Português (Portugal)
Página de Início
Arquivos
Vol. 15 N.º 3: (Julio, 2021)
Vol. 15 N.º 3: (Julio, 2021)
(Julio, 2021)
Editores: Juan F. Ruiz Hidalgo y Antonio J. Moreno Verdejo
Publicado:
2021-07-18
Táboa de contidos
Artículos
Nivel de lectura gráfica de futuros profesores de educación primaria como componente de la cultura estadística
José Miguel Contreras García
Elena MolinaPortillo
Javier Contreras García
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i3.15271
Publicado:
May 24, 2021
páxinas
137-158
La Situación Argumentativa: un modelo para analizar la argumentación en educación matemática infantil
Claudia Elizabeth Cornejo-Morales
Manuel Goizueta
Ángel Alsina
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i3.16048
Publicado:
Jun 8, 2021
páxinas
159-185
Mathematical Specialized Knowledge of a Mathematics Teacher Educator for Teaching Divisibility
Marieli Vanessa Rediske de Almeida
Miguel Ribeiro
Dario Fiorentini
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i3.15778
Publicado:
Jul 18, 2021
páxinas
187-210
El Proceso de generalización y la generalización en acto. Un estudio de casos
Cristina Ayala-Altamirano
Marta Molina
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i3.18109
Publicado:
Jul 16, 2021
páxinas
211-241