Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 12 No. 2 (2006)

Vol. 12 No. 2 (2006)

Published: 2014-10-13

Research Articles

  • The dropout problem in University Study

    Lidia Cabrera, José Tomás Bethencourt, Pedro Alvarez Pérez, Míriam González Afonso
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Equipercentile equating of the Basic Ability and Knowledge Test (EXHCOBA)

    Luz Elena Antillón, Norma Larrazolo, Eduardo Backhoff
    • PDF (Español (España))
  • Student perceptions and their influence on the evaluation of the teaching staff. A case in Universidad Autónoma de Occidente, Cali - Colombia

    Fredy Eduardo Vásquez Rizo, Jesús Gabalán Coello
    • PDF (Español (España))
  • Differential Item Functioning in the PISA Project: Detection and Understanding

    Paula Elosua
    • PDF (Español (España))
  • Education, diversity of the most able students and gender stereotypes

    Carmen Jiménez, Beatriz Álvarez, Juan Antonio Gil, María de los Ángeles Murga, José Antonio Téllez
    • PDF (Español (España))
  • Analytical triangulation, a resource for the validity of recurrent survey studies and reply researches in Higher Education

    Clemente Rodríguez Sabiote, Teresa Pozo Llorente, José Gutiérrez Pérez
    • PDF (Español (España))
  • Analysis of road safety awareness in young people. Bases for the development of a road safety programme

    Mª Reina Ferrández, Silvia Mª Callejo, Sonia Ibáñez, Jesús Vicente Vidal
    • PDF (Español (España))

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    8336
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2416
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2322
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1947
  • Educar en las emociones en tiempos de crisis
    1870
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.