Saltar rápido ao contido da páxina
Navegación principal
Contido principal
Barra lateral
Revistas de la Universidad de Granada
Toggle navigation
Atual
Arquivos
Submissões
Número Temático Call for Papers
Sobre
Sobre a Revista
Indexación
Equipa Editorial
Declaração Privacidade
Contacto
Registo
Acesso
English
Español (España)
Português (Portugal)
Página de Início
Arquivos
Vol. 15 N.º 1: (Octubre, 2020)
Vol. 15 N.º 1: (Octubre, 2020)
(Octubre, 2020)
Editor: Rafael Ramírez Uclés
Publicado:
2020-11-19
Táboa de contidos
Artículos
Conocimiento del profesor acerca de las características de aprendizaje en probabilidad condicional: Un estudio de caso
Leticia Sosa Guerrero
José Miguel León Banguero
José Carrillo Yáñez
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i1.15458
Publicado:
Oct 28, 2020
páxinas
1-25
Un modelo de programas efectivos para el desarrollo profesional docente de profesores de Matemáticas
Elisabeth Ramos Rodríguez
Claudia Vásquez Ortiz
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i1.11559
Publicado:
Oct 28, 2020
páxinas
27-49
Beginning High School Teachers’ Organization of Students for Learning and Methods for Teaching Mathematics
Derek Williams
Michele Cudd
Karen Hollebrands
Hollylynne Lee
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v15i1.10748
Publicado:
Nov 8, 2020
páxinas
51-68