Quick jump to page content
Main Navigation
Main Content
Sidebar
Revistas de la Universidad de Granada
Toggle navigation
Current
Archives
Submissions
Special Issue Call for Papers
About
About the Journal
Indexación
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Register
Login
English
Español (España)
Português (Portugal)
Home
Archives
Vol. 13 No. 4: (Julio, 2019)
Vol. 13 No. 4: (Julio, 2019)
(Julio, 2019)
Editor: Juan Francisco Ruiz Hidalgo
Published:
2019-07-22
Table of contents
Articles
El número como cantidad física y concreta, un obstáculo en el aprendizaje de los números enteros
José Luis Herrera Romero
Alberto Zapatera Llinares
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v13i4.8226
Published:
Jul 22, 2019
Pages
197-220
Complex Argumentation in Elementary School
Jonathan Cervantes-Barraza
Guadalupe Cabañas-Sánchez
David Reid
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v13i4.8279
Published:
Jul 22, 2019
Pages
221-246
Estudio del conocimiento de profesores de secundaria sobre procesos matemáticos
José Romilio Loría
José Luis Lupiáñez Gómez
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v13i4.8892
Published:
Jul 22, 2019
Pages
247-269