Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Code of Ethics
    • Reviewers
    • Gender Equality Policy
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Indexación
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 16 No. 1: (Octubre, 2021)

Vol. 16 No. 1: (Octubre, 2021)

Ed.: Miguel Picado Alfaro

Published: 2021-10-29

Articles

  • Making decisions in the classroom: case study of mathematics teachers.

    Andrés Pinzón, Pedro Gómez
    1-24
    • PDF (Español (España))
  • Understanding Exponential and Logarithmic Functions: A Look from Mathematical Connections and the Ontosemiotic Approach

    Karen Gisel Campo-Meneses, Javier García-García
    25-56
    • PDF (Español (España))
  • Geometry out of sight: classifying quadrilaterals with visually impaired students

    Lisset D. Gonzalez Salazar, Erick Flores-Medrano
    57-77
    • PDF (Español (España))
  • The self-efficacy of the mathematics teachings of the fourth-year students of Universidad del Azuay and Universitat Rovira i Virgili.

    Jaime Rodrigo Segarra Escandón, Alexandra Bueno, Juan Barrazueta, Carme Julià
    78-97
    • PDF (Español (España))

ISSN-e: 1887-3989
DOI: 10.30827/pna

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Call for Papers
  |  Code of Ethics
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

 

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers
More read
  • Los procesos matemáticos en educación infantil: una aproximación desde los libros de texto de Chile y España
    1173
  • La competencia matemática en PISA

    920
  • Descubriendo la medida en un contexto de interacción, negociación y diálogo: un estudio de caso en Educación Infantil
    666
  • Incorporación del álgebra temprana en Educación Infantil: un análisis desde los libros de texto
    659
  • Digital technology in mathematics education: why it works (or doesn’t)

    580
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

   

PNA. Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática

Contacta con nosotros: pna@ugr.es

Declaración de privacidad | Aviso legal | Licencia CC BY-NC-ND 4.0  | Aspectos éticos |  Contacto

© 2024 Universidad de Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.