Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 13 No. 2 (2007)

Vol. 13 No. 2 (2007)

Published: 2014-10-06

Research Articles

  • Compensatory education: Long-term effects of early parental implication (and III: The C.P.C.)

    Eduardo López López
    • PDF (Español (España))
  • Academic performance and students' teaching assessment in pilot experiments of European Higher Education

    David Molero López-Barajas
    • PDF (Español (España))
  • Student workload estimation to pass a statistics course in Economics and Business Administration

    María Dolores Jano, Salvador Ortiz Serrano
    • PDF (Español (España))
  • Academic Success and Student Satisfaction with University Teaching

    J. Esteban Fernández Rico, Samuel Fernández Fernández, Alberto Álvarez Suárez, Pablo Martínez Camblor
    • PDF (Español (España))
  • Institutional, pedagogical, psychosocial and socio-demographic factors related to academic performance at the University of Costa Rica: a multilevel analysis

    Eiliana Montero Rojas, Jeannette Villalobos Palma, Astrid Valverde Bermúdez
    • PDF (Español (España))
  • The "context" and “goals and objectives" as key elements in quality in attention to diversity in non-university education

    Jesús Miguel Muñoz Cantero, Luz Sandra Casar Domínguez, Eduardo Abalde Paz
    • PDF (Español (España))

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    7221
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2610
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2431
  • La evaluación auténtica: el uso de la evaluación para ayudar a los estudiantes a aprende
    1989
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1939
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.