Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 8 No. 1 (2002)

Vol. 8 No. 1 (2002)

Published: 2014-12-12

Research Articles

  • Current tendencies in the publication of electronic journals: A new stage in RELIEVE

    Francisco M. Aliaga, Jesús Suárez Rodríguez
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • The Orton's hypothesis about hemispheric lateralization and reading writing performance revisited: an ex post facto study in Spanish context

    Mariano Machuca Aceituno, Antonio Fernández Cano
    • PDF (Español (España))
  • The new curricula and their influence on the age of finalizing higher education. A case study of the University of Valencia

    Ernesto Veres
    • PDF (Español (España))
  • The "Programme for Initiation to University Teaching": an experience of training beginning professors at the University of Valencia. A system of evaluation

    Mª Jesús Perales, Purificación Sánchez, Inmaculada Chiva
  • Counseling and attention for the diversity: description of programs and actions in some emerging groups

    Agustín Bayot, Benito del Rincón, Fuensanta Hernádez Pina
    • PDF (Español (España))
  • Lee J. Cronbach

    RELIEVE Revista
  • Jesús Garanto

    Carmen Buisán Serradell
    • HTML (Español (España))

Review

  • GAUDREAU, Louise (2001). Évaluer pour évoluer. Montréal: Les éditions logiques

    Mª Jesús Perales Montolio
    • HTML (Español (España))
  • EDUCAweb

    Javier J. Maquilón Sánchez
    • HTML (Español (España))

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    7221
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2610
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2431
  • La evaluación auténtica: el uso de la evaluación para ayudar a los estudiantes a aprende
    1989
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1939
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.