Saltar rápido ao contido da páxina
Navegación principal
Contido principal
Barra lateral
Revistas de la Universidad de Granada
Toggle navigation
Atual
Arquivos
Submissões
Número Temático Call for Papers
Sobre
Sobre a Revista
Indexación
Equipa Editorial
Declaração Privacidade
Contacto
Registo
Acesso
English
Español (España)
Português (Portugal)
Página de Início
Arquivos
Vol. 13 N.º 1: (Noviembre, 2018)
Vol. 13 N.º 1: (Noviembre, 2018)
(Noviembre, 2018)
Editor: Ana Gabriela Valverde
Publicado:
2018-11-29
Táboa de contidos
Artículos
Executable Functions of the Representations in Learning the Algebraic Concepts
Akram Daryaee
Ahmad Shahvarani
Abolfazl Tehranian
Farhad Hosseinzadeh Lotfi
Mohsen Rostamy-Malkhalifeh
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v13i1.6903
Publicado:
Nov 29, 2018
páxinas
1-18
A study on the changes on teachers’ knowledge and beliefs after a workshop based on mathematics education software, by relying on fuzzy method
Mohammad Alizadeh-Jamal
Ahmad Shahvarani
Ali Iranmanesh
Abolfazl Tehranian
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v13i1.6593
Publicado:
Nov 29, 2018
páxinas
19-40
¿Cómo establecer relaciones entre conocimiento especializado y concepciones del profesorado de matemáticas?
Álvaro Aguilar-González
Cinta Muñoz-Catalán
José Carrillo-Yáñez
Luis José Rodríguez-Muñiz
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v13i1.7944
Publicado:
Nov 29, 2018
páxinas
41-61