Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Code of Ethics
    • Reviewers
    • Gender Equality Policy
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Indexación
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 2 No. 2: (January, 2008)

Vol. 2 No. 2: (January, 2008)

Editor: Marta Molina
Published: 2008-01-01

Articles

  • Discourses of power in mathematics education research: Concepts and possibilities for action

    Paola Valero
    43-60
    • PDF
  • Análisis y clasificación de errores cometidos por alumnos de secundaria en los procesos de sustitución formal, generalización y modelización en álgebra

    Raquel M. Ruano, Martín M. Socas, M. Mercedes Palarea
    61-74
    • PDF (Español (España))
  • Elementary school students´approaches to solving true/false number sentences

    Marta Molina, Encarnación Castro, John Mason
    75-86
    • PDF

ISSN-e: 1887-3989
DOI: 10.30827/pna

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Call for Papers
  |  Code of Ethics
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

 

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers
More read
  • Processos matemáticos na educação infantil: uma abordagem a partir de manuais escolares do Chile e de Espanha
    1196
  • La competencia matemática en PISA

    798
  • Incorporação da Early Algebra na Educação Infantil: uma análise a partir de livros didáticos
    757
  • Descubriendo la medida en un contexto de interacción, negociación y diálogo: un estudio de caso en Educación Infantil
    685
  • Causas de los errores en la resolución de ecucaciones lineales con una incógnita
    572
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

   

PNA. Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática

Contacta con nosotros: pna@ugr.es

Declaración de privacidad | Aviso legal | Licencia CC BY-NC-ND 4.0  | Aspectos éticos |  Contacto

© 2024 Universidad de Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.