Quick jump to page content
Main Navigation
Main Content
Sidebar
Revistas de la Universidad de Granada
Toggle navigation
Current
Archives
Submissions
Special Issue Call for Papers
About
About the Journal
Indexación
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Register
Login
English
Español (España)
Português (Portugal)
Home
Archives
Vol. 14 No. 3: (Abril, 2020)
Vol. 14 No. 3: (Abril, 2020)
(Abril, 2020)
Editor: Elena Castro-Rodríguez
Published:
2020-04-30
Table of contents
Articles
Análisis de los argumentos dados por docentes en formación a una tarea sobre derivadas
María Fernanda Vargas González
José Antonio Fernández-Plaza
Juan Francisco Ruiz-Hidalgo
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v14i3.12229
Published:
Apr 30, 2020
Pages
173-203
Intervenciones en el trabajo con una tarea de generalización que involucra las formas directa e inversa de una función en sexto de primaria
Diana Hidalgo-Moncada
María C. Cañadas
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v14i3.11378
Published:
Apr 30, 2020
Pages
204-225
Mathematics teacher's specialised knowledge of prospective primary teachers: An explorative study
Federica Ferretti
DOI:
https://doi.org/10.30827/pna.v14i3.10272
Published:
Apr 30, 2020
Pages
226-240