Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 19 No. 1 (2013)

Vol. 19 No. 1 (2013)

Published: 2013-06-27

Research Articles

  • Spanish production of PhD Thesis in the field of guidance on TESEO database (2001-2012)

    Camino Ferreira-Villa, Leticia Pascual-García, Cristina Pol-Asmarats
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Development of basic competences of students in Higher Education through Learning Oriented e-Assessment

    Miguel-Ángel Gómez-Ruiz, Gregorio Rodríguez-Gómez, Mª Soledad Ibarra-Sáiz
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Psychometric properties of the ActEval questionnaire on university teachers' assessment activity

    Chantal Biencinto, Elvira Carpintero, Mercedes García-García
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Inferential processes in readers with Down syndrome

    Marta Rosende-Vázquez, Pilar Vieiro-Iglesias
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Interim Report on Survey of Teaching Practices In Developing Countries

    Ernesto Schiefelbein, Noel F. McGinn
    • PDF (Español (España))
    • PDF

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    8072
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2493
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2470
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1947
  • La evaluación auténtica: el uso de la evaluación para ayudar a los estudiantes a aprende
    1932
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.