Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 9 No. 2 (2003)

Vol. 9 No. 2 (2003)

Published: 2014-11-23

Research Articles

  • Focus and models of evaluation of the e-learning

    María José Rubio
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • The microcybergames and the learning of the Social Sciences: The java world

    Juan Carlos Raña
    • PDF (Español (España))
  • Rhetoric, best wishes and reality: education in Latin America. The challenge of equity and quality

    Mª Jesús Martínez Usarralde
    • PDF
  • A strategy to improve the comprehension and learning in morphological science: Powerpoint presentation

    Miriam L. Carranza, Gabriela Celaya
    • PDF (Español (España))
  • Participation in family work: social and educational challenge

    Juana María Maganto, Isabel Bartau, Juan Etxeberria
    • HTML (Español (España))
  • Differential analysis of indicators of achievement in objective tests

    Antonio Matas Terrón
    • PDF (Español (España))
  • Secretaries of educational centers’ satisfaction

    Juan Caballero Martínez, Carmen R. Fernández Camacho, Eduardo García Jiménez
    • PDF (Español (España))

Review

  • Ziman, J. (2003). ¿Qué es la ciencia?. Madrid: Cambridge University Press.

    RELIEVE Revista
  • Lizasoain, L. y Joaristi, L. (2003). Gestión y análisis de datos con SPSS. Versión 11. Madrid. ITES-PARANINFO

    Gonzalo Almerich

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    8815
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2568
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2206
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1981
  • Educar en las emociones en tiempos de crisis
    1947
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.