Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 20 No. 1 (2014)

Vol. 20 No. 1 (2014)

Published: 2014-08-09

Research Articles

  • Twenty years of electronic publishing and open access: a pioneer reaches maturity

    Francisco M. Aliaga
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Teaching Competencies in Secondary Education. An analysis of Teachers’ Profiles

    Mª Reina Ferrández-Berrueco, Lucía Sánchez-Tarazaga-Vicente
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Are the expectations of families the same as those of teachers in relation to immigrant students?

    Nahia Intxausti, Feli Etxeberria, Luis Joaristi
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Adapting to the European Higher Education Area a questionnaire on student opinion about the teaching of lecturers

    José Francisco Lukas, Karlos Santiago, Juan Etxeberria, Luis Lizasoain
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • The Motivation Scale for the Game (EMJ): Study of the use of the game in educational contexts

    Carla Muñoz, Jorge Valenzuela
    • PDF (Español (España))
    • PDF

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    6975
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2706
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2395
  • La evaluación auténtica: el uso de la evaluación para ayudar a los estudiantes a aprende
    2004
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1959
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.