Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 8 No. 2 (2002)

Vol. 8 No. 2 (2002)

Published: 2014-11-30

Research Articles

  • Teaching evaluation vs. Quality evaluation

    Rubén Cervini
    • PDF (Español (España))
  • Gender Biases in Editorial Policy of Spaniard Scientific Journals in the Field of the Education

    Mª José Mayorga Fernández, Vicenta Mª Ruiz Baeza
    • PDF (Español (España))
  • Samplings Used for Educational Research in Spain

    Mónica Vallejo Ruiz, Cristian Rojas Barahona, Antonio Fernández Cano
    • PDF (Español (España))
  • Sociocultural inequalities in the Learning of Language and Mathematics in Secondary Education in Argentina: A model of three levels

    Jesús Miguel Muñoz Cantero, Paula Rios de Deus, Eduardo Abalde Paz
    • PDF (Español (España))

Review

  • Brubacher, J.W., Case, C.W. y Reagan, T.G. (2000). Cómo ser un docente reflexivo. La construcción de una cultura de la indagación en las escuelas. Barcelona: Gedi

    Relieve Relieve
    • HTML (Español (España))
  • Hernández Armenteros, Juan  (coordinador) (2002). Información académica, productiva y financiera de las universidades públicas españolas. Año 2000. Indicadores universitarios (curso académico 2000-2001). Madrid:  CRUE.

    Reina Ferrández Berrueco
    • HTML (Español (España))
  • CIDE (Centro de Investigación y Documentación Educativa)

    Javier J. Maquilón Sánchez
    • HTML (Español (España))

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    7332
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2615
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2460
  • La evaluación auténtica: el uso de la evaluación para ayudar a los estudiantes a aprende
    1981
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1930
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.