Leadership for inclusive education. Values, visions, voices
##plugins.themes.xejournal.article.main##
Bd. 17 Nr. 1 (2013): La innovación educativa con perspectiva de género. Retos y desafíos para el profesorado, Reseñas
##plugins.themes.xejournal.currentIssueSubmitted##: Dec 17, 2015
##plugins.themes.xejournal.currentIssuePublished##: Apr 1, 2013
Abstract
Ruairc, G. Mac, Ottesen, E. and Precey, R. (eds) (2013). Leadership for inclusive education. Values, visions, voices. Rotterdam: Sense Publisher. Por Teresa Susinos.
Downloads
Keine Nutzungsdaten vorhanden.
##plugins.themes.xejournal.article.details##
Zitationsvorschlag
Susinos Rada, T. (2013). Leadership for inclusive education. Values, visions, voices. Profesorado, Revista De Currículum Y Formación Del Profesorado, 17(1). Abgerufen von https://revistaseug.ugr.es/index.php/profesorado/article/view/19479