Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 16 No. 2 (2010)

Vol. 16 No. 2 (2010)

Published: 2014-09-21

Research Articles

  • Validation of a context questionnaire for the evaluation of educational systems with Structural Equations Modeling

    Manuel-Jorge González-Montesinos, Eduardo Backhoff
    • PDF (Español (España))
  • Teaching Approaches and Conceptions Taken by University Faculty]

    Mònica Feixas
    • PDF (Español (España))
  • Modulating factors in the perception of teaching quality

    Antonio Casero
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Self-regulated learning, self-efficacy beliefs and performance during the late childhood

    Honorio Salmerón-Pérez, Calixto Gutierrez-Braojos, Antonio Fernández-Cano, Purificación Salmeron-Vilchez
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Differences in skills and behaviour between preschool groups of high and low educational performance

    M. Dolores Calero, Rosario Carles, Sara Mata, Elena Navarro
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • PISA and scientific competence: an analysis of the PISA tests in the Area of Science

    Monsalud Gallardo-Gil, Manuel Fernández-Navas, María-Pilar Sepúlveda-Ruiz, María-José Serván, Rafael Yus, Javier Barquín
    • PDF (Español (España))
    • PDF

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    8336
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2416
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2322
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1947
  • Educar en las emociones en tiempos de crisis
    1870
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.