Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 11 No. 1 (2005)

Vol. 11 No. 1 (2005)

Published: 2014-10-18

Research Articles

  • The Information and Communication Technologies in the school sys-tem. A review of the research lines

    Manuel Área
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Iconicity and metaphor in the chilean language of signs -LENSE-: a qualitative analysis

    Agustín Ibáñez, Carolina Becerra, Vladimir López, David Sirlopú, Carlos Cornejo
    • PDF (Español (España))
  • Educational stress: elaboration of ED-6 scale for its assessment

    Pablo Gutiérrez-Santander, Santiago Morán-Suárez, Inmaculada Sanz-Vázquez
    • PDF (Español (España))
  • Proposal of indicators of the Teaching/Learning process in vocational education in a context of total quality management

    Miguel A. Andrés Fernández
    • PDF (Español (España))
  • Difficulties of Turkish science gifted teachers: institutions of science and art centers

    Mehmet Küçük, Murat Gökdere, Salih Çepni
    • PDF
  • Felipe Miguel Aparicio Acosta

    Miguel Ángel García Barbero, Francisco Aliaga
    • HTML (Español (España))

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    8336
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2409
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2324
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1950
  • Educar en las emociones en tiempos de crisis
    1870
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.