Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 15 No. 2 (2009)

Vol. 15 No. 2 (2009)

Published: 2014-09-25

Research Articles

  • Improvement of the quality, management, and circulation of RELIEVE

    Ana D. Correa, Francisco M. Aliaga
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Measurement of job satisfaction in school administrators

    Carlos Mª Tejero-González, Mª José Fernández-Díaz
    • PDF (Español (España))
  • Evaluation of communicative and social competence in virtual forums

    Ainhoa Ezeiza, Santiago Palacios
    • PDF (Español (España))
  • An analysis of Turkish prospective teachers' perceptions about technology in education

    Mustafa Serdar Koksal, Suleyman Yaman
    • PDF
  • Holistic versus communicative approach in assessing oral production in English

    Verónica Vivanco
    • PDF
  • The CEVEAPEU Questionnaire. An instrument to assess the learning strategies of university students

    Bernardo Gargallo, Jesús M. Suárez-Rodríguez, Cruz Pérez-Pérez
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Development of an instrument for analyzing the characteristics of the soundtracks of children’s television programmes

    Amparo Porta, Reina Ferrández
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • The declared teaching practices of the “best teachers” at the University of Vigo

    Alfonso Cid-Sabucedo, Adolfo Pérez-Abellás, Miguel A. Zabalza
    • PDF (Español (España))

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    8628
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2498
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2203
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1959
  • Educar en las emociones en tiempos de crisis
    1935
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.