Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 19 No. 2 (2013)

Vol. 19 No. 2 (2013)

Published: 2014-01-09

Research Articles

  • Prediction of the difficulty level in a standardized reading comprehension test: contributions from cognitive psychology and psychometrics

    Armel Brizuela, Eiliana Montero-Rojas
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Impact of the "salary scholarship" impact profile and student achievement

    Vanesa Berlanga, Pilar Figuera, Ernest Pons
    • PDF
    • PDF (Español (España))
  • Alignment between standardized assessments and academic standards: The case of the Saber Mathematics Test in Colombia

    Alexis A. Lopez
    • PDF
    • PDF (Español (España))
  • Opinions from teachers in the Fresno area of Central California regarding the influence of mobile technology on their students’ learning

    Fermín Navaridas, Raúl Santiago, Javier Tourón
    • PDF (Español (España))
    • PDF

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    7262
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2598
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2440
  • La evaluación auténtica: el uso de la evaluación para ayudar a los estudiantes a aprende
    1973
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1926
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.