Reseña de De como a Literatura para a Infância e a Juventude «é chamada à guerra». Reflexões sobre os conflitos bélicos na Galiza e em Portugal/ De como a Literatura para a Infancia e a Xuventude «é chamada á guerra». Reflexións sobre os conflitos béli

Autores/as

  • Verónica Pousada Pardo Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades/ Instituto de Ciencias da Educación (Universidade de Santiago de Compostela)

Resumen

Recensión de:

Fernández, M., Macedo, A. C., Mociño, I. y Ramos A. M. (2015). De como a Literatura para a Infância e a Juventude «é chamada à guerra». Reflexões sobre os conflitos bélicos na Galiza e em Portugal/ De como a Literatura para a Infancia e a Xuventude «é chamada á guerra». Reflexións sobre os conflitos bélicos en Galicia e Portugal. Porto: Tropelias & Companhia/ inED-ESE-IP Porto. 284 pp. ISBN: 978-989-8582-41-6; por Verónica Pousada Pardo (Universidad de Santiago de Compostela).


Recalcati, M. (2016). La hora de clase. Por una erótica de la educación. Barcelona: Anagrama. 176 pp. ISBN: 9788433964076; por Miguel Ángel Arrabal Carrasco (Grupo de investigación HUM 365, Universidad de Málaga)

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

2017-05-26

Cómo citar

Pousada Pardo, V. (2017). Reseña de De como a Literatura para a Infância e a Juventude «é chamada à guerra». Reflexões sobre os conflitos bélicos na Galiza e em Portugal/ De como a Literatura para a Infancia e a Xuventude «é chamada á guerra». Reflexións sobre os conflitos béli. Profesorado, Revista De Currículum Y Formación Del Profesorado, 21(2), 4. Recuperado a partir de https://revistaseug.ugr.es/index.php/profesorado/article/view/10348