Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Porta Linguarum
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Submissions
    • Special Issues (Directions)
    • Reviewers (~2025)
    • Ethics
    • Privacy Statement
    • Regulations
    • Contact
  • Current
  • (2019~Current)
  • (2004~2018)
  • Indexations
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Login

Login

Login
Register

ISSN-e: 2695-8244
DOI: 10.30827/portalin

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Manuscript Templates
  |  Announcements
  |  Special Issues
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexing & Quality

WOS

Scopus

SCImago Journal & Country Rank

FECYT Sello de calidad

More read
  • The use of Tik Tok in higher education as a motivating source for students
    2859
  • El impacto de las técnicas de andamiaje basadas en aprendizaje combinado en la autoeficacia y el deseo por comunicarse
    1390
  • Mentalidad de crecimiento y yo ideal en L2 como predictores del compromiso estudiantil en estudiantes de inglés como lengua extranjera: El rol mediador de la perseverancia en L2
    960
  • Reducir la ansiedad al hablar en las aulas de inglés como lengua extranjera: Un estudio exploratorio de métodos mixtos
    777
  • Revisión sistemática sobre la Inteligencia Artificial para el aprendizaje del inglés L2
    758
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

      CCL

PORTA LINGUARUM. International Journal of Foreign Language Teaching and Learning

Contact to: portalin@ugr.es

Privacy Policy | Legal Notice | License CC BY 4.0  | Ethical Aspects |  Contact

© 2025 Universidad de Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.