Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Submissions
    • Reviewers
    • Code of ethics
    • Gender equality
    • Declaración de Privacidad
    • Contact
  • Current issue
  • Published issues
  • Indexing
  • Journals UGR
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 4 No. 1 (1998)

Vol. 4 No. 1 (1998)

Published: 2015-10-28

Research Articles

  • Teachers dealing with student's disabilities

    Carmen García Pastor
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Respect for the complexity of human learning: a proposal for a new model of teacher training

    Lori R. Muskat
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • The evaluation of teachers' thinking processes in urban contexts: a case study in Primary Schools in Guatemala

    Alfredo J. Artiles
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • Scaffolded instruction: promoting biliteracy for second language learners with language/learning disabilities

    Lorri M. Johnson-Perrodin, Todd V. Fletcher, Candance S. Bos
    • PDF (Español (España))
    • PDF
  • From rhetorics to reality: the inclusive education in South Africa

    S. M. Naicker, C. García Pastor
    • PDF (Español (España))
    • PDF

ISSN-e: 1134-4032
DOI: 10.30827/relieve

  |  Editorial Policy
  |  Submissions
  |  Notifications
  |  Editorial Team
  |  Indexing
  |  Estatistics
  |  Google Scholar

Language
  • English
  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • Português (Brasil)
  • 简体中文
  • العربية
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Reviewers

Indexaciones y Calidad

SCImago Journal & Country Rank

More read
  • El impacto de la inteligencia artificial generativa en educación superior: una mirada desde la ética y la integridad académica
    7221
  • Motivación y rendimiento académico en la adolescencia: una revisión sistemática meta-analítica
    2610
  • El Enfoque integrador de la metodología mixta en la investigación educativa
    2431
  • La evaluación auténtica: el uso de la evaluación para ayudar a los estudiantes a aprende
    1989
  • El cuestionario CECAPEU. Un instrumento para evaluar la competencia aprender a aprender en estudiantes universitarios
    1939
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo



RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa

Contact us:

relieve.journal@gmail.com

Privacy Statement | Legal Notice | CC BY-NC 4.0 Licence | Ethical Guidelines |  Contact

© 2024 University of Granada

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.