The Hope for American School Reform: The Cold War Pursuit of Inquiry Learning in Social Studies
##plugins.themes.xejournal.article.main##
Bd. 16 Nr. 3 (2012): Nuevas formas, nuevos actores y nuevas dinámicas de la privatización en educación, Reseñas
##plugins.themes.xejournal.currentIssueSubmitted##: Jan 20, 2016
##plugins.themes.xejournal.currentIssuePublished##: Dec 1, 2012
Abstract
Recensión de:
Evans, R., W. (2011): The Hope for American School Reform: The Cold War Pursuit of Inquiry Learning in Social Studies, New York: Palgrave Macmillan, 280 pp.
Downloads
Keine Nutzungsdaten vorhanden.
##plugins.themes.xejournal.article.details##
Zitationsvorschlag
González Delgado, M. (2012). The Hope for American School Reform: The Cold War Pursuit of Inquiry Learning in Social Studies. Profesorado, Revista De Currículum Y Formación Del Profesorado, 16(3). Abgerufen von https://revistaseug.ugr.es/index.php/profesorado/article/view/20043