Educational innovation in Spain from the point of view of participants
Contenido principal del artículo
Vol. 14 Núm. 1 (2010): La práctica de la innovación educativa y nuestro conocimiento sobre ella, Monográfico, Páginas 111-134
Recibido: Dec 9, 2015
Publicado: Apr 1, 2010
Resumen
This article is a summary of a broader research related to the analysis of educational innovation in Spain. In the paper we analyze data from 933 projects of educational innovation that responded to a questionnaire. The results describe the origins of innovation projects, its content, work processes, outcomes and difficulties in implementation and dissemination of educational innovations.
Palabras clave:
Educational innovation, change, school improvement, profesional development
Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Detalles del artículo
Cómo citar
Marcelo García, C., Mayor Ruíz, C., & Gallego Noche, B. (2010). Educational innovation in Spain from the point of view of participants. Profesorado, Revista De Currículum Y Formación Del Profesorado, 14(1), 111–134. Recuperado a partir de https://revistaseug.ugr.es/index.php/profesorado/article/view/20530