Torre-Espinosa, Mario de la (2020). Almodóvar y la cultura: del tardofranquismo a la Movida. Gijón: TREA.
DOI:
https://doi.org/10.30827/impossibilia.252023.27191Palabras clave:
Pedro Almodóvar, socioloxía da cultura, teoría de los polisistemas, estudos queer, cine queerResumen
Pedro Almodóvar foi, desde o primeiro momento, creador de propostas de renovación formal, estética, temática e social do panorama cinematográfico español. Acompañado doutros nomes da Movida madrileña, inseriuse neste sistema cultural pouco despois do inicio da transición democrática, época idónea para o xurdimento dunha figura destas características grazas á busca por parte do Estado español de exportar unha imaxe propia que fose capaz de liberarse do pasado franquista. Esta e outras coordenadas son as que analiza Mario de la Torre-Espinosa en Almodóvar y la cultura: del tardofranquismo a la Movida, traballo no que desenvolve a necesaria tarefa de ter en consideración o conxunto de elementos que permitiron o nacemento da carreira artística de Almodóvar, obxectivo para o que bota man da teoría dos polisistemas fundada por Itamar Even-Zohar.
Descargas
Publicado
Cómo citar
Número
Sección
Licencia
Derechos de autor 2023 Impossibilia. Revista Internacional de Estudios Literarios
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0.
Esta revista no requiere tarifa alguna para el envío o procesamiento de los artículos.
El/la articulista es la única persona responsable de las afirmaciones sostenidas en su artículo.
Los artículos enviados a la Impossibilia deben ser originales e inéditos, no publicados anteriormente ni estar siendo considerados para su publicación en ningún otro medio impreso o electrónico.