Torre-Espinosa, Mario de la (2020). Almodóvar y la cultura: del tardofranquismo a la Movida. Gijón: TREA.

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.30827/impossibilia.252023.27191

Palabras clave:

Pedro Almodóvar, socioloxía da cultura, teoría de los polisistemas, estudos queer, cine queer

Resumen

Pedro Almodóvar foi, desde o primeiro momento, creador de propostas de renovación formal, estética, temática e social do panorama cinematográfico español. Acompañado doutros nomes da Movida madrileña, inseriuse neste sistema cultural pouco despois do inicio da transición democrática, época idónea para o xurdimento dunha figura destas características grazas á busca por parte do Estado español de exportar unha imaxe propia que fose capaz de liberarse do pasado franquista. Esta e outras coordenadas son as que analiza Mario de la Torre-Espinosa en Almodóvar y la cultura: del tardofranquismo a la Movida, traballo no que desenvolve a necesaria tarefa de ter en consideración o conxunto de elementos que permitiron o nacemento da carreira artística de Almodóvar, obxectivo para o que bota man da teoría dos polisistemas fundada por Itamar Even-Zohar.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Portada de Almodóvar y la cultura

Descargas

Publicado

2023-05-30

Cómo citar

ALCALDE SILVEIRA, M. (2023). Torre-Espinosa, Mario de la (2020). Almodóvar y la cultura: del tardofranquismo a la Movida. Gijón: TREA. Impossibilia. Revista Internacional De Estudios Literarios, (25), 168–171. https://doi.org/10.30827/impossibilia.252023.27191