Teaching of Social Sciences. Think, feel, do

Authors

DOI:

https://doi.org/10.30827/unes.i14.27064

Keywords:

Enseñanza de las ciencias sociales, Modelos educativos, Interdisciplinariedad, Estrategias didácticas, Curriculum, Evaluación, Tutorías

Abstract

A Review of:

Latapí Escalante, P. (2021). Enseñanza de las Ciencias Sociales. Pensar, sentir, hacer. Universidad Autónoma de Querétaro.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Nussbaum, M. (2014). El cultivo de la humanidad. Una defensa clásica de la reforma en la educción liberal. Paidós.

S/A (2020). From the Editor’s Desk. Teaching History in the Time of COVID-19. American Historical Review, 125(3), pp. xvii–xix. https://doi.org/10.1093/ahr/rhaa293

Published

2023-03-30

How to Cite

Teodoro Alejandrez, R. (2023). Teaching of Social Sciences. Think, feel, do. Revista UNES. Universidad, Escuela Y Sociedad, (14), 100–102. https://doi.org/10.30827/unes.i14.27064

Issue

Section

Reseñas Bibliográficas