Jordi Castellví Mata (2019). Literacidad crítica digital en los estudios sociales. Estudios de caso en educación primaria
DOI:
https://doi.org/10.30827/unes.i10.17018Keywords:
Literacidad Crítica, Literacidad Crítica Digital, Didáctica de las Ciencias Sociales, Educación PrimariaAbstract
La tesis titulada “Literacidad Crítica Digital. Estudios de caso en Educación Primaria” ha sido dirigida por el Dr. Antoni Santisteban Fernández, y defendida el 2 de diciembre de 2019 en la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad Autónoma de Barcelona.
El tribunal de evaluación estuvo constituido por el Dr. Joan Pagès Blanch (Presidente), Dra. Montserrat Yuste Munté (Vocal), y la Dra. Edda Sant Obiols (Secretaria).
Downloads
References
Castellví, J. (2020). Leer, interpretar y actuar en un mundo digital. Literacidad crítica digital en Educación Primaria. Enseñanza de las Ciencias Sociales, 19, 17-27.
Castellví, J. (2019). Literacitat crítica digital en els estudis socials. Estudis de cas en educació primària (Tesis doctoral). Universidad Autónoma de Barcelona.
Tosar, B. (2017). Llegir la paraula i el món. Literacitat crítica en els estudis socials a l’Educació Primària (Tesis doctoral). Universidad Autónoma de Barcelona.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors being published in this journal agree to the following terms:
The authors retain their copyrights but guarantee the journal's right to be the first publisher of the work, licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International license, which allows others to share the work, provided that they acknowledge its authorship and initial publication in this journal.
Authors may separately subscribe additional agreements for the non-exclusive distribution of the work published in the journal (for example, including it in an institutional repository or publishing it in a book), with recognition of its initial publication in this journal.
Authors are allowed and encouraged to disseminate their work electronically (for example, in institutional repositories or on their own websites) before and during the submission process, as this may result in productive exchanges, as well as more and earlier citations of the works to be published (See The Effect of Open Access) (in English).