Опубликован: June 8, 2014
Monográfico
PERFILES DE ACTIVIDAD EN EL TIEMPO LIBRE Y PARTICIPACIÓN EN ACTIVIDADES FÍSICAS DE NIÑOS DE 10-12 AÑOS DE MELILLA
PROFILES OF FREE-TIME ACTIVITY AND PARTICIPATION IN PHYSICAL ACTIVITIES OF 10-12 YEARS OLD CHILDREN FROM MELILLA
##journal.read_statistic##: 210
EL PROCESO DE FORMACIÓN DE LOS DOCENTES DE EDUCACIÓN FÍSICA EN LA ADQUISICIÓN DE ACTITUDES PARA LA INTEGRACIÓN DE ALUMNOS EN LA ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD
DEFORMATION PROCESS OF PHYSICAL EDUCATION TEACHERS IN THE DEVELOPMENT OF ATTITUDES TO INTEGRATION STUDENTS IN ATTENTION OF DIVERSITY
##journal.read_statistic##: 298
LAS ACTITUDES HACIA LAS MATEMÁTICAS EN EL ALUMNADO DE ESO: UN INSTRUMENTO PARA SU MEDICIÓN
ATTITUDES TOWARDS MATHEMATICS IN A HIGH SCHOOL STUDENTS: A TOOL FOR MEASURING
##journal.read_statistic##: 619
ESTUDIO COMPARATIVO DE LA EDUCACIÓN FORMAL E INFORMAL EN EL CONOCIMIENTO MUSICAL DE LOS ESTUDIANTES DE ENSEÑANZA PROFESIONAL DE MÚSICA
A COMPARATIVE STUDY OF FORMAL AND INFORMAL EDUCATION IN MUSICAL KNOWLEDGE OF STUDENTS OF PROFESSIONAL EDUCATION IN MUSIC
##journal.read_statistic##: 713
APTITUDES MUSICALES. UTILIDAD DE SU EVALUACIÓN DENTRO DEL PROCESO DE SELECCIÓN DEL ALUMNADO DE NUEVO INGRESO AL CONSERVATORIO DE MÚSICA
MUSICAL APTITUDES. USEFULNESS OF ITS EVALUATION IN THE SELECTION PROCESS OF PROSPECTIVE STUDENTS TO THE PROFESSIONAL CONSERVATORY OF MUSIC
##journal.read_statistic##: 2017
ESTUDIO EXPLORATORIO SOBRE DESERCIÓN DE ESTUDIANTES UNIVERSITARIOS EN MÉXICO
EXPLORATORY STUDY OF DESERTION OF UNIVERSITY MEXICAN STUDENTS
##journal.read_statistic##: 918
Miscelánea
ASOCIACIONISMO E IDENTIDAD CULTURAL EN UN CONTEXTO MIGRATORIO: EL CASO DE LAS ASOCIACIONES ESPAÑOLAS EN HAMBURGO (ALEMANIA)
ASSOCIATIONS AND CULTURAL IDENTITY AT INMIGRATION CONTEXT: CASE OF SPANISH PARTNERSHIPS IN HAMBURG (GERMANY)
##journal.read_statistic##: 338
ENCUESTA DE EVALUACIÓN DEL PROFESORADO: UNA EXPERIENCIA EN EL CAMPUS UNIVERSITARIO DE MELILLA
SCALE FOR PROFESSOR EVALUATION: AN EXPERIENCE ON THE CAMPUS OF MELILLA
##journal.read_statistic##: 115
##journal.read_statistic##: 131