Contenido principal del artículo

Autores/as

  • Robert E. Stake University of Illinois in Urbana-Champaign
Vol. 14 Núm. 2 (2010): Formación del profesorado de música: Planes de estudio en Europa y América Latina, Monográfico, Páginas 9-13
Recibido: Dec 15, 2015 Publicado: Sep 1, 2010
Cómo citar

Resumen

In this paper I reflect about qualitative case studies, taking as example a music education graduate student paper and the explanation I prepared in grading it. Music education is a good curricular field to illustrate that the whole is much more than the sum of its parts, and that educational interpretations emerges from inside experience, no matter how much expertise we have, e.g., in music.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Detalles del artículo

Cómo citar

Stake, R. E. (2010). Grading a Music Education Graduate Student Paper. Profesorado, Revista De Currículum Y Formación Del Profesorado, 14(2), 9–13. Recuperado a partir de https://revistaseug.ugr.es/index.php/profesorado/article/view/20636